Alla inlägg under december 2010

Av Åsa - 17 december 2010 22:22

....det evigheter sen jag var in och bloggade. Kan det bero på att mitt liv består en massa jobb och annat som gör livet glatt. Kan ju lugnt säga att man har häcken full hela dagarna......

 

Snart är julen här och allt som ska göras kring dden, jag får nästan nippran på alla som stressar än hit o än dit. Ta det lugnt för guds skull, handlar inte julen om att man ska umgås med varandra o ta det lugnt...för min del så kan jag säga att i år tar jag det lugnt för oxå...det blir även någon timmes jobb på självaste julafton, men vad gör väl det, huvudsaken är att man kan mysa lite med familjen på kvällen och njuta av lite god mat och hemgjort julgodis...

 

Sitter för tillfället och kollar runt på lite olika saker/kläder på nätet....öite kul tidsfördriv. Hoppasatt ni alla har det gött i fredagsmyset och stressa inte ihäl er......Kram

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards