Direktlänk till inlägg 30 mars 2016

Fy fan....

Av Åsa - 30 mars 2016 21:24

...vad less jag blir. Hade precis skrivit ett långt inlägg om dagens bravader med allt vad det innebär. Hade bara några ord kvar på sista meningen så blir skärmen svart. Gaaaah!!!! Nån jäkla uppdatering på mån app. Bläääääisch!

Hur som helst så har vi varit på skogen jag, gubben och vovven. Kastade pinnar och vovven hittade en favorit pinne som fick följa med hem. Den blir nog till att agera tuggleksak i hagen. Var hem med vovven, åkte en sväng till jag och gubben. Väl hemma igen var jag rastlös i benen så jag lurade med mig gubben och vovven på en promenad till Time. Där blev det korv med bröd åt oss tvåbenta och två kalla korvar åt vovven. Martin och Sara kom förbi när vi satt där så vi köpte lite kaffebröd och liftade med dem hem. Det hängde lite regn i luften.

Vi käkade köpemat och den satte sig som en smäck i magen. Mätt och belåten kollade vi lite på tvn. Gubben har dragit till jobbet och jag har krupit ner i sängen och kollar på tv.

Hoppas på lite inspiration till att nåde städa, sy och promenera i morgon.

Tjingeling!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards