Direktlänk till inlägg 8 november 2009

Pajen......

Av Åsa - 8 november 2009 23:10

....blev till belåtenhet. Alla nöjda och glada. Matte och Martin ville inte ha paj, så de gjorde milkshakes i stället, men de lära smaka på pajen ändå.....Malla, Martin (hennes sambo), lill trollet Aztra, Pervo och Blixten var hit och käka paj med glass de oxå...Hundarna fick smaka mellan bussvängarna...har aldrig sett Blixten så spak nån gång som nu när han fick träffa Aztra på riktigt. Han har bara nosat på henne snabbt förut....Blixten den lille pälsamöban var så förskräckt för en liten tikvalp att han kröp upp i hörnet i vårt kök en stund.....sen satt han och stirra in i elementet innan han vågade sig fram...väl avnosat och färdig hejat så blev han lite tuffare....Lite skärrad när det kommer till fruntimmer tror jag....undras om det stämmer det där med det man brukar säga sådan husse sådan hund...Nääe då Pervo jag bara skämta....fniiiiss!!!! Gubben tog en rejäl bit paj när han kom hem och han såg ut att njuta rejält när han åt den...nu ska vi glo en stund på dumburken, ungarna har ju lagt sig så då har man chansen att få vara med att styra dosan åtminstone till 20%.....gaaahhh!! Vad är det med män och tv dosor....hihihi....Natti!!!

 

 

-Vet ni hur man får en man att göra situps????

-Näeee!?!?!

-Lägg tv-dosan på hans fötter när han ligger i soffan........

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards