Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Åsa - 30 juli 2009 21:37

 Ps.     Hornen har lagt sig, och jag är snäll igen..... Ds.

Av Åsa - 30 juli 2009 21:14

Nu är det legitimt och lägga sig sa jag nyss till gubben..eftersom vi inte sover riktigt om nätterna,o vi gör inte det som typ (Carin mfl.)tror ; ) Men nu  så kan det vara skönt att komma i säng tidigt en gång och på så sätt kanske man kan lura till sig ett par timmar extra sömn...det kan verkligen behövas. Har varit in med svärmor till svärfar och förhoppningsvis så får han komma hem i morgon. Passade även på att bjuda dotra med sambo på Max , mumma ; ) sen en tur in till Valbo... inte så fasligt med folk ändå....inhandlade en ny "bebis" åt vovven. Han bär omkring på sina "bebisar" (kurdjur) hela dagarna.... Nu på kvällningen har fixat och trixat lite med mat, sen var vi ut på kaffeturné men det bidde inget kaffe....synd.... det blir väl fler gånger...ska natta mig nu och tampas med de förbannade myggjävlarna som smyger sig in i sovrummet....man kan ju bli tokig på dem, när man slagit ihjäl alla mygg då börjar gubben dra timmerstockar och då menar jag hela timmerbilar så man tror man sover i ett sågverk...vaknar väl en natt och börjar leta sågspån.....fnular på om man ska ta och stoppa nåt delikat i öronen, typ segaråttor eller nåt, så det blir tyst...... Kramizar på er alla och Natti : )

Av Åsa - 30 juli 2009 09:54

I dag känns det som om hornen skulle kunna växa i pannan på mig...reta för guds skull mig inte i onödan idag.....tassa gärna på tå och var lugn och fin......   ; )

Av Åsa - 30 juli 2009 09:37

Idag vaknade man med världens nästäppa, kändes som om någon häll en burk med Karlssons klister i näsan på mig... men man är ju ledig och har ett par sköna semesterveckor till framför sig, så va gör en liten snorbuse då...dagens planering var ju att göra någe nytta men  jag ids inte nu. Ska duscha och fixa till mig lite innan resan till Gävle med farmor/svärmor. Får se hur det är med farfar/svärfar idag, de hade kopplat en sug till lungan igår för att få ut den kvarvarande vätskan....Han ligger inne för att de har hittat en tumör på vänster sida i bröstkorgen och för att dränera ut väska som bildas i lungsäcken, 8 dl kom det på en gång när de satte dränaget.....allt är inte tipp topp just nu men vi vet inte än om det är godartat eller elakartat... men vi måste ju hoppas på det bästa...


Hur som helst så ska jag väl ta och duscha nu jag....kommer tebax en sväng senare  : )

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards