Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Åsa - 15 januari 2011 21:41

....igenoch här sitter jag för mig själv med datorn. Gubben jobbar natt och jag har lovat vara taxi åt dotra m sambo lite senare....så det är bara till och vänta.

 

Ledig till måndag eftermiddag då jag gör ett kort skift....nice!!! I morgon tänkte jag ta mig en fin promenix, gärna av längre slag om utetempen tillåter...är ju inte allt för skönt om det är för kallt och då måste jag pälsa på mig så in åt helvete med kläder...gaaaaaaaaaaaah!!!! 

 

            

Av Åsa - 15 januari 2011 06:36

...blogga från nya mobilen. Der verkar gå bra tror jag bestämt! Ha en riktigt fin lördag för det tänker jag ha när jag fått sova klart. Väntar på avbyte strax, sen blir det hem o nanna kudden...kram på er!

Av Åsa - 15 januari 2011 05:11

...å det funkar ju det oxå......Kommer nog att kunna somna ovaggat när jag kommer hem på morgonkvisten. Känns ju lite skönt att veta att man är ledig till måndag eftermiddag nu. Ska försöka ta mg ut på lite härliga promenader, både idag och i morgon, tar väl med mig doggen, kanske gubben vill följa med oxå om det inte är för kallt....han e ju en riktig fryslort.

 

Har införskaffat mig en ny mobil (jag är ju lite av en tekniknörd)skulle väl velathadet allra senaste men man kan inte lägga så mycket pengar på en mobil.....fast jag hittade en som jag känner mig nöjd med...men det tar nog ett tag innan "tant" lärt sig alla trix å knep på den.....Bild nedanför

 Såååååååååååå nice färg, jag älskar rött!!!!

  

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards