Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Åsa - 9 juli 2011 17:06

....drag med lite go musik och en kopp kaffe på altan. Ska ut och jobba natt igen och har inte fått så mycket sömn efter gårdagens skift......men va faaaan gör det när man snart har S.E.M.E.S.T.E.R......hihihihi

 

Har varit och köpt lite garn nere på Presentbutiken, bidde ju så biten av att virka mormors rutor så det jag fick lån av kompisen igår tog slut i natt på jobbet......får se vad jag ska göra av rutorna men jag funderar på att göra ett höst/vinter täcke/filt till barnvagn i färgerna grått, rött och svart, sen fodra det med en enfärgad fleece på baksidan...vad tror ni om det???? ska köpa mig lite virkgarn i olika nynsr sen oxå, så jag kan göra lite allt möjligt med det oxå....det jag virka i nu är Lady från Järbogarn, mer ett stickgarn.....Tar äl med mig virkningen till natten igen får se om det blir lugnt så man kan göra någon ruta till....sen kommer det lilla roliga och sätta ihop dem snyggt, men det löser sig då det.....

 

Vill passa på att gratulera dotra och hennes sambo, dock en dag för sent till deras ettåriga förlovningsdag som var igår.....Kram på er mina godingar!!!!

 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards