Direktlänk till inlägg 22 november 2012

Måste börja...

Av Åsa - 22 november 2012 23:27

...röka cigarr!!! Har nämligen funnit en bild på min tvilling...ja det är nog så här gubben uppfattar mig i de nya glasögonen ( uggle varning ) som jag inte börjat använda än....en liten hår förlängning å vi är på pricken lik varandra.... Hihi!!! Bild kommer nedanför detta inlägg.

Jobbar på uppe idet blå, ska ju snart börja/prova nytt arbete... Känns spännande och samtidigt lite kluvet för jag kommer att sakna mina goa arbetskamrater å brukarna oxå förstås. Fast de är ju inte långt borta, vi är ju i samma hus, så det blir nog bra.

Minstingen vill åka bort i helgen, till Hudiksvall å jag vill ha han hemma.... Gaaaah!!! Vilket dilemma... Förstår honom då han vill åka å sätta/ tända ett ljus för kompisen som tog sitt liv. Umgås med gemensamma vänner å så.... Älskar mina barn såååååå mycket.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe å sedan göra lite nytta i natten... Ha det bäst go vänner å här kommer bilden på tvilling Söstra mi....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards