Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Åsa - 5 maj 2013 20:45

...jobbet 8.15 i morse. Hem, bytte kläder å iväg till skogs. Kaffe å en ost å skinkmacka började vi med när vi fått fart på elden. Vid strax före 10 kom solen fram där vi satt. Så himla skönt!! Senare kom Malin, Martin å Leon. Deras kompisar med son dök oxå upp. Martins mamma, Leons farmor och två av våra grabbar. Fasiken vilken härlig dag vi har haft. Just ja, doggen Rambo var oxå med.

Senare på eftermiddagen for jag å äldste sonen å köpte ett nytt lock till toa, det andra sprack tidigare idag. Mange, gubben å svärson var kvar å fiska. Kvoten fylldes idag oxå, 9 fiskar( regnbågar) vi har fått en bra start på fiske säsongen, fick ju tre i fredags oxå. Blir gott med lite rökt firre å romans nån dag framöver.

Käkade grillad ytterfile å potatissallad, å nu sitter vi å glor på tvn. Känns att man varit ute hela dagen, solen å friska lyften gör susen. Har börjat virka på en beställning, döskallesjal i offwhite.... Kul att kunna glädja andra!!! Har beställt garn avvälte tunnare sort i cerise, svart å vitt. Blir nog nån sjal i det åt mig själv så småningom. Får skaffa mig fler halsar ( svärson sa så ) om jag ska hinna nöta ut sjalarna innan jag kolar. Go svärson man har!!! Hihi.

Nu ska jag vräka i mig lite ny poppade popcorn å försöka låta bli att virka. I morgon eftermiddag ska jag gå och göra naglar på salong för första gången..... Skitkul ska det bli, bildbevis kommer i morgon eftermiddag/ kväll!!!!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards