Alla inlägg den 18 september 2013

Av Åsa - 18 september 2013 22:46

...funderar jag på om jag är rätt människa på rätt plats eller om jag skulle gjort nåt helt annat. Kanske man skulle ställt sig på en scen å släppt ut alla tossigheter både verbalt och med kroppsspråket. ...blev förmodligen ingen hit. Telefonförsäljare på nåt ringföretag....nja, förmodligen enda gången jag skulle få tunghäfta. Älskar ju mitt jobb, men ibland blir jag frustrerad...på hur man inte ser helheten och ser människan i beroende ställning som behöver vårt stöd på alla möjliga sätt å vis.

Det är då jag försöker ge andra något att skratta åt för att lätta upp och vända negativt till positivt. Det blir så jäkla tungt å jobba annars. Go å gla, kexchoklad....fan va det skulle vara gött nu. ...

Nääää......nu får det vara nog på fnuligheter hör hur kydden ropar att det är dags att släppa all vett å sans å drömma sig bort nån annanstans. ...

GO NATT!!!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards