Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av Åsa - 3 oktober 2014 22:05

...en Saab blev gubben när vi kom hem från kryssningen. Som en kompis skrev på facebook: De är ett satyg de där Saabbilarna å fräcka framfusiga som fan. Och mu kar bråk gör de jävlarna också. Han hade tur Roffe som inte fick mer stryk än så, duktig kille!

Skrattar så jag håller på att trilla ur soffan...vilja sköna människor jag känner. De röda Saabarna är nog farligast.....tror jag! Den som körde Saaben är dock väldigt ofarlig. Han är snäll som bara den han.

Nu myser vi i soffan med det sedvanliga zappandet på gubben mellan kanalerna. Hinner inte att begripa nåt som försiggår på tvn. Lixom ett enda sammelsurium av reklam, djur, poliser, bilar, nyheter å väder. En vanlig fredags kväll vid tvn.

Köpte mig ett armband på båten. Lite sött tyckte jag Buds of rose typ eller nåt sånt hette märket.

Av Åsa - 3 oktober 2014 14:49

....lurviga igår kväll. Dock inte med gubben för han är smidig som ett kylskåp på dansgolvet. Blev lite go mat och naturligtvis lite god dricka.

Nu har jag en rykande kopp kaffe framför mig och väntar på att snart få stiga av båten. Skönt att komma hem.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards