Alla inlägg den 7 oktober 2015

Av Åsa - 7 oktober 2015 22:41

....klockerna i heeeeeela Sverige stannar är jag nu. Duschat i descutan, urk, stramar och drar överallt i huden. Jag är ju liksom torr som fnöske annars och nu blev det näst intill som i Saharas öken. En dusch till i morgon bitti innan avfärd mot Gävle.

Gubben får släppa av mig och sedan hitta på vad han vill innan han får hämta mig. Tar väl sin lilla tid eftersom jag ska sövas.

Nu har jag lagt mig i en renbäddad säng och ska snart sova. Blir nog lite läsa först. Tjingeling!!!!

Av Åsa - 7 oktober 2015 20:28

...i skogen och myst. Det var lite kyligt, men man blir ju varm när man rör på sig. Vovven var hur nöjd som helst efter att få.springa av sig. När vi kom hem drack vi varm choklad och käkade ost smörgås, hur gott som helst när man varit ute. Sara var med oss hon oxå.

Malin och Léon kom upp cyklandes och hälsade på. Lite fika och lek blev det. Martin och hans kompis Ante var förbi en sväng. Gubben var ut och mätte i vagnen så bi vet vad vi har att gå efter när vi fixar där. Gubben och grabbarna for ner på Brukääää å då passade jag på att städa badrummet. Maten hade jag ju slängt in i ugnen redan. Hemgjord klyftpotatis, helstekt fläskfilé med lök, morötter och trattkantareller å en massa goa kryddor. Blev så himla gott.

Fixat iväg ett på posten med smarrigheter till mor å far. Fått hem min dekorplast som jag ska ha i bland annat husvagnen. Attans vad kreativ jag känner mig. Har även rensat två påsar trattkantareller och förvällt dem.

Nu har jag precis plockat fram rena kläder till mig och sängen. Descutan dusch står på agendan innan jag ska sova. Upp i morgonbitti och duscha igen för jag ska ju in på operation i morgon. Snart är det överstökat.

Ha en fin kväll och sov så gott!!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards