Alla inlägg den 2 maj 2015

Av Åsa - 2 maj 2015 21:50

...pakistanska igår utan packlista!!! Ibland blir det lite galet med autocorrect....

Idag blev vi ner kallade till dotra med familj. De behövde lite hjälp. Dotra skulle garnera två stora smögåstårtor som hon fått beställning på.....hon vaknade med feber i morse å då fick morsan stå till tjänst med kniven och skära det som skulle på tårtan. Garneringen stod hon för och i vanlig ordning så blev ju resultatet perfekt. Hon kan hon go jäntan vår. Léon hade fullt upp att kolla på film med pappa och morfar.

Efter det blev det lite tv titta och när gubben åkte för att leverera tårtorna passade jag på att plocka fram det som han ska packa. Mitt tog jag fram i morse när jag kom från jobbet. Får väl stoppa ner det i väskorna i morgon så är det klart. Tjihoooo! !! Snart då är man ledig i en vecka. Sol å bad!!

Nu ska jag natta mig. Vi har haft lite myspys på jobbet å alla är nöjda och glada. Precis som det ska vara.

Ha en fin fortsättning på helgen. Vips så är det måndag igen!!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards