Direktlänk till inlägg 29 juli 2009

Tror Hofors har feber....

Av Åsa - 29 juli 2009 10:12

God morgon alla goa och glada....

Sitter här och har just avslutat en härlig frukost efter att ha valla doggen...tittade på termometern och den visade sig stå på 38,6 i solen...nice ; ) men det är inte så konstigt då att jag såg såg ut som om jag just stigit ur duschen efter prommisen....snacka om dyblöt av svett....får ta en dusch lite senare, kan ju passa på och göra lite trökig nytta innan, då jag redan är svettig....bläääää Skulle nog vilja guppa i en båt på Storgösken en sån här dag...men det går ju inte...har inge drag på bilen, gubben jobbar och grannen är väl redan ute och guppar....kanske jag ska ringa och höra med dotra om hon vill göra nå drastiskt med mitt hår, en färgning och slingning  och klippning skulle inte vara helt fel.. Nu kanske ni funderar om hon är frisörska, usch nej, hon är kock, så man vet ju inte hur det kan sluta...men  det brukar bli bra....ska ta och ringa henne nu jag...hörs sen ; ) Ha en riktigt go dag i solen.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards