Direktlänk till inlägg 29 juli 2009

Nu är det klippt.....

Av Åsa - 29 juli 2009 16:01

Jaha, nu var det gjort, man blev både färgad och klippt....tur att man har snälla barn...när hon var klar så sa hon: Mums, morsan du ser ut som en sån där, du vet, glass, stor bytta med apelsin/choklad...... hmmmm undras hur man ska tolka det...att man har bytt ut de gråa mot nåt eldigt, pissgult eller...ja det visar sig om man fortfarande är gift när gubben kommer från jobbet... ; ) Har precis satt mig ner för att pusta ut i värmen med ett stort glas kall läsk... hunden njuter på gräsmattan och en av grabbarna sitter ute med mig på altan med mp3n inpluggad och en tjock bok i näven....den andre ligger och glor på tvn. Minstingen är fortfarande på vift med min dator....Ska snart fixa med kvällsmaten...hamburgare m bröd och pompe...Åsas burgerholk tror jag att jag ska döpa altanen till......men det blir nog smarrigt... För den delen så har jag ju laddat upp en ny profilbild...hittade den på dotras dator...sorry men det var den enda som visar mig i ett "normalt" skick...annars är det svårt att fånga mig på bild...blir en tydligare vad det lider.....En liten närbild på älskade vovven Zorro kan jag bjuda på i alla fall.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards