Direktlänk till inlägg 31 juli 2009

Nu är Juli slut...

Av Åsa - 31 juli 2009 22:27

Augusti tar sin början, men det gör inte mig ett dugg, trivs i alla årstider och sensommaren har ju sin charm den oxå ;) doggen är bättre lilla magen, peppar, peppar.... Nu på kvällningen har jag, gubben och vår snälle granne, Pervo, som vi kallar honom, guppat båt på Storgösken, vissa blev ju utan som vanligt, grannen alltså....gubben lyckades få en "slemhelge" gäddsnipa på en rosa wobbler...det sved i han som blev utan det...tidigare på eftermiddagen fick man sig en kopp kaffe i Standarn hos Eva och där var det full fart som vanligt...SpeladeYatzee ett par vändor oxå, på datorn, skitkul är det, men idag var det skitsurt...jag förlorade varenda gång : ( Varit ner till svärmor och svärfar (Fy va slut han är svärfar) de här få dagarna på lasarettet har gjort honom liten på nå vis, tunnare och svag...men det måste ju göras för att se vad nästa steg ska bli.....skönt att se att han har glimten i ögat i alla fall..... ska ta och natta mig strax så jag får min skönhets hrmf sömn....  :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards