Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Åsa - 9 oktober 2009 20:18

...Svenne och Lotta gick över vägen precis framför våran bil i apotekskurvan, jaha och vad är det med det dåååå...jo men jag spara ju 150 spänn, jag såg han där, slipper gå på folkan och slipper huvudvärken i morgon!!!!! Flört Skulle i vilket fall som helst inte klara av att gå på någon sådan tillställning nu,...vaknade efter nattskiftet med en sjujäkla huvudvärk och jag nyser konstant...Rynkar på näsan så det är liiiiite synd om mig...Flört Ska väl inte göra något särskilt nu i kväll, vet inte om jag ska lura gubben ut på en raggarrunda...gaaaah!!!! Man kan ju se lite folk i alla fall......or NOT!!! Inför natten ska jag ladda med näspray så jag kan andas ordentligt, annars sitte ju tungan limmad i gommen på en när man vaknar....vilket inte är direkt upphetsande.........Tungan ute Vråååål och skååååål på er som ska ut i svängen!!!!

 

                                                      

Av Åsa - 9 oktober 2009 04:40

....jobbas igenom.Lite trött och seg blir man när det är lugnt i huset....tittar på bonn kanalerna på tvn mellan sysslorna....Tungan ute känns som om ögonen går i kors, snart behöver man ett antal tändstickor i korpgluggarna tror jag..Obestämd men vad ska man göra...Glad det är bara att dona på och hålla sig alert, tar nog en kopp kaffe...hmmm, brukar inte göra det på nätterna annars, men det kanske har en uppiggande effekt nu.....gaaaah..va seeegt....nej, nu får det bli kaffe.... Kan ju bjuda på en lite story först...  

 

En jude satt tillsmmans med en lapp i bastun.

- Jag ser att du oxå är omskuren, sa juden. Lappen svarar.

- Omskuren !!  Här uppe kallar vi det slitage.  Tungan ute

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards