Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Åsa - 16 oktober 2009 20:56

...filosoferar vid datorn en stund efter ett jättebra skift på jobbet....lugnt och skönt!!! Tack, B-I för en trevlig kväll....Tungan ute Ska väl lyssna lite på grabbarna när de spelar Wii, har fyra tonåringar i tvrummet och gubben drar iväg och jobbar natt....Bytte skift på jobbet i morgon så jag slipper kliva upp och iväg till sju, börjar 14.30 i stället...tack Lena för det.....Glad Ska snart lägga mig och lyssna på regnet, då sover man gött!!!Flört Gubben står precis och pratar med Köpis i telefon, nåt om kaffe.....Obestämd Måste väl ut och pinka doggen, han får väl bråttom som vanligt...han diggar inte regnet.....tur för mig det......Tungan ute Ska titta om jag har nåt att läsa när jag ska sova, lite skön avkoppling det oxå....Glad en god bok är aldrig fel!!!! Skrattande

Av Åsa - 16 oktober 2009 09:51

.....trist, regnet det formligen öser ner....hua, vad tråkigt....tur att man ska jobba idag då, man märker inte av blötan lika bra då...och man får ju hålla sig inne.......Nu ska jag ta mig ett glas te och njuta med en god smörgås, fick sovmorgon av gubben och hör o häpna, jag kunde sova....fast de andra klev upp....hörde lite prat en sväng, så jag var upp på dass, sen la jag mig och somnande om....hur jävla skönt som helst, och inte vakanade jag grinig heller inte en minsta tendens till horn i pannan...helt underbart....haaahaaaTungan ute ha en bra dag i höstrusket... nu får man krypa upp i soffan och tända ett ljus o myzzzzzzzzzzzzzzzzza........Skrattande

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards