Alla inlägg den 24 december 2009

Av Åsa - 24 december 2009 20:06

  



......med början som sig bör, julgröts frukost med barnen, svärson och mina föräldrar. Morsan var mest sug på min knäck tror jag...fnisss. Hon är barnsligt förtjust i sötsaker.....Lite julklapps utdelning och alla är nöjda och glada.....vår världsbästa goa dotter och hennes otroligt härliga sambo kom med en julklapp åt oss som gjorde att vi stod och böla på bron....på mig trilla tårarna ohejdat och min mors öga var inte heller torrt...far min tyckte att gåva var fiiiin, och gubben min fällde oxå en tår....Julklappen var en megastor förstoring på canvasduk av vår älskade och saknade schäfer Zorro som vi fick lov att låta somna in 4/12.....en otroligt fin bild av honom...den ska få sitta över tresits soffan på hedres plats i tvrummet.... Nu sitter jag o picklar lite vid datorn, har varit o hämta Micke och Blixten från deras julgalej....Har ju ett litet charmtroll här på besök som just nu är ute och går med Magnus....Aztra, go vovven, som har fått 4 julklappar idag....gud va härlig hon var när hon drog iväg med pakteten för att få vara ifred o öppna dem.......Ungarna är nöjda med sina klappar, mest pengar, men de får ju köpa vad de vill ha istället då.....Har väl hunnit med ett julbord med grabbarna...jag är ju ingen julmatsälskare, men mina barn o gubbe tycker det är gott.......Jag lagar hellre maten än äter den......Legat som en spottloska på gårdsplanen, har jag oxå gjort....det är väl så när man tar dessa jävla koskitsdojjor, som gubben kallar dem,foppa tofflorna, och drar med hög hastighet ut för en snöig trapp....begåvat....or NOT!!!! Lite smått justerad känner jag mig nu, eller som min arbetskamrat brukar säga "Jag känner mig lite ramsne".......Ha riktigt god fortsättning och krama varandra i jul......

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards