Direktlänk till inlägg 5 maj 2010

Vilken innehålsrik....

Av Åsa - 5 maj 2010 23:59

...dag det varit. Hjärnan har fått sig en duvning och för att räta ut alla mina skynklor i den krävs nog en gammaldags sten mangel...det går sakta men säkert. Fast det gör en otorlig nytta.

 

Min mor och hennes väninna Irene var hit en sväng för att kolla på Rambo. Jag och gubben har varit hos farmor och kollat in lilla Flisna som inte var allt för piggelin...hoppas hon kryar på sig. Efter det så drog vi hem och lagade käk.

 

Har varit intill mor och far på kvällskvisten på en kopp kaffe...Rambo hade jätteroligt med deras katt Elvira, han försökte få igång henne o leka...men ack vad han bedrog sig. Hon satte sig på behörigt avstånd i trappen och glodde på honom mellan trappspjälorna likt en övervakningskamera. Snacka om att följa varje steg valpen tog över hennes territoruim, vilken skum inkräktare verkade hon tänka.

 

Har även spelat Yatzee med Köpman och gubben idag...hahaha...jag fick ju vinna en gång i alla fall.....

 

Nu ska jag ta och kasta mig i sängen och hinna med någon timmes vila och förhoppningsvis lite sömn innan det är dag för att möta torsdagen och dess äventyr med pigga ögon....or not!!!

 

Ha det bäst alla goa människor, var rädda om era nära och kära, man vet ej vad morgondagen har att bjuda på. Kram och nattelinatt!!!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards