Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Åsa - 11 juli 2010 23:34

...man både hunnit med att kapat och målat under dagen, även cyklat och hunnit med mys på altanen...under morgondagen tänkte jag ta mig en skön cykeltur och kasta mig över skohyllan som ska målas...hatthyllan är klar och på plats, överliggaren till panelen likaså....bidde svarta överliggare, ni får väl se några bilder framöver. Just nu sitter Masen, grannen, och klinkar på Manges gitarr...mysigt. Frugan hans var hit och tog ett glas vin med oss tidigare....Nisse själv har fått sig ett x antal glas whiskey.....Så nu är han i sjung och spekartagen...hehe.

 

Köpman blev hit bjuden på mat, karre och potsallad, jag mitt jäkla nöt hade ju bara plockat fram 16 skivor karré ur frysen.......Så vi behövde lite hjälp att käka......Det blev mye mat över oxå....

 

Nej, nu jävlar ska Nisse och Magnus jamma lite blues......nice!!!!!

 

Ha det bäst för nu ska jag lyssna på lite trummor och gitarr.....Natti!!!!!

 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards