Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Packningen klar.....

Av Åsa - 22 mars 2012 17:49

.....CHECK!!!! Dock inte för mig utan för grabben som drar till Loftsdalen på söndag å blir borta en vecka....kanske är tur att det inte är jag som far, ni skulle nämligen inte ens kunna tänka er MIF i slalombacken inte heller på ett par längdskidor....har tror att ni skulle garva käken ur led rätt så snart då....jag har ju motorik likt smått havererad robot.....får ju inte till det med armar å ben lixom....har provat att gå med stavar för det var ju såååååå enkelt enligt vissa.....jo,jo...de heter ju inte Åsa de.....moahaha. Nu tar jag en micropaus soffan och laddar mina batterier inför ett nattskift....lite jobb i möra å på söndag sen en kortare välbehövlig ledighet som måste fyllas med både lite MÅSTEN men oxå massor av SOL å utevistelse......kanske det börjar bli dax att damma av kvasten och serva den inför den årliga turen till Blåkulla med a lla andra trevliga häxor.....Kanske man blir bjuden på nåt lite extra då.....Yngsta grabben är på bal för alla niondeklassare, god mat, trevlig musik mm bjuds det på....kul att de får göra sånt...fast han ville inte ha skjorta på sig, aldrig i livet...så det fick bli jeans å en tshirt. Tur att han vågar vara sig själv lillgrabben...Vill oxå passa på att be om ursäkt om det dyker upp lite tokiga tecken å stavfel här å där....lite kass på att blogga fån mobilen den gör inte sim jag vill alla gånger...även när jag skriver från datorn blir det tok på grund av mye smulor i tangentbordet som inte går att få bort......suck:-/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards