Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Åsa - 5 mars 2013 19:22

....har jag käkat ute med gubben, vi passade på å myste oss lite innan han skulle till jobbet.Handladelite till honom, han måste ju ha nå gott med sig till jobbet oxå.


Efter lunch tog jag med mig äldsta grabben till Valbo för lite inköp av kallingar till herrarna i hushållet. Köpte hem lite Järvsö kebeab till kvällsmaten. Smakade kanoners det.


Stackars grabben som blev släad runt i Valbo av sin kära mor, in och ut i alla möjliga klädbutiker. Hittade en jacka som jag bara inte kunde motstå, en militärgrön parkas på BikBok. När jag provade dden så föll jag direkt, köpte stl M, men kunde ha stl S oxå, fast grabben tyckte att M blev bäst för den skulle jag få plats med en extra tröja under utan att det skulle kännas trångt. Så jag gjorde som han sa. När jag skulle betala så var det 30 procent rabatt på alla gröna kläder hos BikBok den här veckan. Häääääärligt!!! Då blev ju jackan genast mycket snyggare. Ringe gubben och talade glatt om mitt inköp, han suckade och sa : DU HAR JU REDAN JACKOR...NÄE,INGEN GRÖN, svarade jag. En stor suck till, han vet hur jag är. Fast jag hade ju sett en på Kiwans tidigare och den kostr 700 kr så jag tyckte min var ett kap som gick på 350 efter rabatten....Ellerhur?!?!?!


Har hunnit varit social med en vän över ett par koppar kaffe nu på eftermiddagen. Har bytt gardiner i hallen och städat av nedervåningen. Skönt att ha gjort det när jag jobbar dygn i morgon. Ett dygn, sen ledig i en vecka....rätt skönt schema faktiskt.


Nu ska jag kolla hur det är med lillen  idag, momma har inte hört hur Léon har det, så man lär ju kolla läget.

   


Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards