Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Åsa - 9 mars 2013 22:27

...våga vägra mello!!! Tittade på hotell transylvanien med gubben och Magnus istället. Barn film, nja, fast skit sköj var den. Tur att man har barnbarn nu så när han blir lite äldre får momma å Moffa glo på hur mycket barntillsyns filmer som helst. Älskar såna filmer jag. Shrek, Ice Age med flera. Finns hur många som helst ju.

Barnsligt..... OCH?!?! Man är inte vuxen förrän man vågar visa att man har barnasinnet kvar. Så är det bara, som jag brukar säga. Alltså inte diskuterbart med andra ord!!! Mitt ord och min åsikt!!!! Hihihi Tur är väl ändå att smaken är som baken..... Delad!!!

Nu ska jag natta mig, sov så gott där ute vart ni än är. Kram

Av Åsa - 9 mars 2013 18:45

.... karré, potatisgratäng till det. Gjorde en banoffepaj oxå. Härliga lördag!!!

Har agerat data geni under dagen, ett tag hade jag tre laptops å en surfplatta på köksbordet. Fixade viruset i grabbens dator, är man undersköterska så är man. Virus som virus, ellerhur?!?!?

Nu blir det soff mys å lite virkning. Igår kväll spelades det ju kort här på hög nivå, klarar inte att förlora idag igen så vi struntar i spelandet idag.

Kollar runt på lite mya köksmöbler, skulle vilja ha nåt annat. Det är mycket man vill här i världen.

Nä, om man skulle ta och fortsätta på dotras sjal, är ju så kul att virka, men mina axlar, nacke å rygg tycker inte som jag. Får se om jag eller kroppen vinner denna duell.

Ha en fin fortsättning på helgen å var rädd om er!!!!

Banoffepaj !!!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards