Direktlänk till inlägg 8 oktober 2014

Vilket jävla....

Av Åsa - 8 oktober 2014 07:37

...väder det varit i natt. Blåst och regnat. Det är vad jag har legat och lyssnat på heeeeeela natten då jag inte kunnat sova. Näe grabben kom ner 6.30 å ville ha skjuts till jobbet och försökte väcka pappa så viskade jag: Jag är vaken så jag kör dig.....tror han blev glad för då slapp han vänta på bussen i regnet. Själv försökte jag ju bota förkylningen med en whisky i går, det blev bara en. Inte hjälpte det mig. Har legat och typ väntat på hostattackerna och lyssnat på vädret. Två gånger tog jag host meduxin under natten och det hjälpte inte mycket.

Nu sitter jag med "hang over" efter en sömnlös natt och pimplar kaffe vid tvn. Resten av huset sover. Vovven stackarn tycket ju inte om när det blåser så han har ju studsat in och ut på mig i sängen under natten. Det får han göra när han är lite rädd....men det känns kan jag lova när 47 kilo hund landar på en i sängen.

Blir en spännande dag detta. Tror inte att jag blir vaken så många timmar i stöten. Fast egentligen borde jag hålla mig vaken så jag är slut till natten. Men det tror jag funkar med feber och förkylning.

Nä....nu blir det lite kaffe till....verkar som om det hjälper till att få gocket ur lungorna. Ha en fin fin dag.

 
 
lynx63

lynx63

8 oktober 2014 08:05

=) Nu ler jag, du beskriver nästan min natt också. Minus snor, vilket väder. Krya på dig, krama hunden.

http://lynx63.bloggplatsen.se

Åsa

8 oktober 2014 08:24

Jag kramar vovven och snorar vidare. ?

 
Ingen bild

lynx63

8 oktober 2014 10:30

Hej igen, kom precis in med alla hundar har 3 st... oj jag kan lova att det regnar. Nu nyser jag/ näsan rinner. Och jag skrattar samtidigt, då jag precis skrev till dig att jag hade -snor. Där fick jag, men nu ska jag ta lite kaffe. Funderar på om man kan krypa in i ett torkskåp så man slipper frysa?! Nä då tror nog gubben att man har fler skruvar lös än vanligt... :-) Mvh Lo

Åsa

8 oktober 2014 15:24

Härligt! En resa i torktumlaren skulle jag lätt kunna ta när man varit ute....Här fattas det inte bara nån skruv...känns som hela verktygslådan är tom mellan varven. Ha en fiiiiin dag och hoppas att snoret inte kommer för att du läst min blogg....hihi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards