Alla inlägg den 22 augusti 2014

Av Åsa - 22 augusti 2014 21:45

...på tur med gubben i morse runt sjöarna. Efter det blev det en sväng till dotra. Där var de i färd att åka och hämta lillprinsen på dagis. Fick förslag om att följa med och sedan dra vidare till Valbo. Sagt och gjort., så blev det. Gjorde Valbo för att sedan matshoppa lite i Sandviken. Blev en snabbis förbi hos äldsta syrran i Storvik oxå.

Väl hemma tog jag mig friheten att åka till Standarn på lite kaffe. Frun i huset var å jobba så jag fick nöja mig med husväggarna Bennys sällskap. Det gick ju det å.....?. Tur att Köpis kom förbi där så man fick lite färskt kaffe. ....en annan blev ju serverad gammel kaffeääää. ...huset

Raceade med I 10an till jobbet...jag hade kommit ihåg att vrida upp gummisnodden under huven så den gick som ett skållat troll.....ett rött streck var nog det enda som syntes efter mig å röda faran. OR NOT!!!!

Nu ska jag natta min brukare och mig själv så vi orkar med morgondagens äventyr. Hon på sitt håll och jag på mitt. Efter i natt är jag ledig till måndag natt. Går in på långveckan då. Tjohooo!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards