Direktlänk till inlägg 11 juni 2015

Drömt en....

Av Åsa - 11 juni 2015 08:23

....massa tok hela natten. Bland annat så hamnade jag på ett möte där ungdomar skulle få visa sina skrivar talanger. Svär dotra läste några axplock ur en ungdoms vardag som hon skrivit. Så långt var det väl okej.....men min klädsel var inte okej. Jag hamnade där i ett något för litet badlakan....gaaaah!! De som dömde ungdomarnas skrifter var en hög med folk från den tiden vi hade mycket tjafs med resurser å sånt i skolan. Alltså sådana människor som jag känt mig kränkt och sviken av. De gav inte ifrån sig någon som helst positiv respons på Saras skriverier. Å jag tände till på alla cylindrar. For omkring med det lilla badlakanet fladdrande kring kroppen och domderade. När vi gick därifrån så sa en av domar damerna nåt om att jag var en rabattkupongs häxa och skulle minsann inte tro att jag var nåt...Då brann det i huvudet på mig igen!!! Hur i helvete kan man drömma en sån massa tok. Förmodligen för mycket intryck under gårdagen som spökade i hjärnan.

Nu sitter jag med kaffet och ska strax åka till Lab med en av grabbarna. Sen blir det lite disk och tvätt. Kanske spricker det upp en sväng så jag kan ut på en promenad. Ha en fin dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards