Alla inlägg den 11 november 2015

Av Åsa - 11 november 2015 23:23

....här idag. Hon hjälpte mig med lite fönster putsning och sånt. Vi var även ner på Brukääää och handlade lite grejer till kvällens mat. Vi bestämde oss för att äta tagliatelle med baconröra. Slurp!! Köpte en blomma oxå. En sån där som aldrig dör. Är ju så dålig på att komma ihåg att vattna dem. Helst när blommorna står på lite undangömda ställen. Skönt att ha gardinerna bytta i alla fall. Nu är det bara till att putsa på staken haha, och invänta advent.

Har nog en förkylning på gång, huvudvärk och så kli i näsan med nysningar som resultat. Suck, men någon gång måste ju det vara min tur oxå.

Har sett sista delen av Modus ikväll. Attans vad bra den serien är, trattkantareller det kommer en fortsättning. Har även börjat kolla på Ängelby. Den verkar också passa mig, åtminstone just nu. I en annan fas i livet kanske jag inte gillat någon av dessa serier. Vem vet svaret på det??

Gubben sa nåt fyndigt vid matbordet idag: Knakar det när ett träd går av i skogen och ingen är där??? Hehe!! Grabben kontra med: Hur hittar du ut om du går vilse i en björkskog? Där finns ju inte en enda kotte att fråga......asgarvade gott gjorde vi kan jag lova. Sjuk humor och så gillar vi klurigheter.

Ha det bäst för nu ska jag sova lite och ladda upp inför pmöte i morgon. Jag hade sett fram emot att få ha en sovmorgon på min lediga dag. Ack vad jag bedrog mig. Helt enkelt sånt man får leva med!!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards