Alla inlägg den 24 december 2015

Av Åsa - 24 december 2015 22:22

....nu är det lugnt hos oss. Farit runt som ett skållat troll hela dagen. Fixat och donat. Gubben har hjälpt till och grabbarna likaså. Var på skogspromenad på förmiddagen med vovven. Skönt! Hittade fina trattkantareller nu idag på självaste julafton. Helt sjukt.

Pannan i källaren krånglade så vi fick ringa hit kompisen. Tur att man har snälla vänner. Han och gubben fixade till den så den funkar. Såg tusenlapparna flyga förbi en stund där.

Magnus, Martin, Mattias, Malin, Henrik, Sara och Léon kom på mat och fika. Mysigt! Fick besök av bästa tomten också. Det var Henrik som köpte tidningen i år. Hihi!'

Lillen talade om att han ville sova hos nono och opar. Självklart får han det. Han talade om att han och nono skulle sova sängen och opar på soffan. Det var minsann nono som skulle natta honom också. Duktig kille som gav napparna till tomten. Somnade snällt utan dem också. Gullungen!! ?

Nu sitter jag och gubben i soffan ochyser för oss själva en stund. Vilar knät gör jag, har så infernaliskt ont bak i vänster knä när jag böjer benet.....hmmm, har ju inte gjort illa mig vad jag vet. Får se om det går över.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards