Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Åsa - 1 februari 2015 19:43

...med familj har i kväll bosatt sig utanför vår balkong. Ingen luftigt har man heller....suck!!! Ett jäkla spelande, fast lite mysigt oxå.

Har inhandlat ett cyklop å snorkel åt mig oxå. Så i morgon får sjökon i Röda havet konkurrens. En hatt att ha på sig idén starka solen blev det oxå. Tror vi köper en hatt åt gubben i morgon. Bandanan som han har täcker inte överdelen på öronen så han bränner dem.

Ska ta en siesta någon av dagarna framöver. ...så vi orkar sitta uppe längre än till 20.00 Man blir trött av solen.

Nu blir det till att slå igen korpgluggarna och lyssna på Benjamin & co.

Av Åsa - 1 februari 2015 13:57

...i hamnen ica kollat in levande och död fisk. Den döda har nog blivit uppspolad på land. Skönt med en promenad. Ca 45 min i solen. Tur att det fläktar lite annars har vi nog storkna i värmen.

Nu gick gubben på ett ställe visst. Snart blir det en öl på takterrassen.

Bild på uppspolade skumma fisken nedan.

Av Åsa - 1 februari 2015 11:17

.....å badat sen 8.30 i morse. Har prexis duschat av oss saltvattnet å inväntar lunchen. Med en öl och lite vatten. ...mycket vätska går det åt kan jag lova. Korallreven är helt fantastiska så i morgon snorklar vi nog igen. En skit häftig orm i vattnet i dag igen. Sand färgad med orangea ringar på ryggen. Nice. Trodde aldrig i mitt stilla sinne att jag skulle bada när det simmar ormar runt benen. Snacka om fobi terapi.

Hur skönt som helst har vi här och vi är bara inne på dag 3 än.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards