Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Åsa - 16 februari 2015 18:43

....efter jobbet, kändes väl inte direkt lockande. Fast det blev ju bra i slut ändan. Gillar ju folk med humor jag. Michael Södermalm var en klok kille. Fast det mesta var för mig sunt förnuft.

Var och handlade åt svärmor. Var meningen att hon skulle följa med, men Jon fick liv att vara hemma och vila i stället. Hon var lite skakig när vi kom för att hämta henne. Hon fick vila och fick handlat i alla fall. Å på så vis orkade hon ju med att gå på 2 års kalas hos Léon. Han skulle ha tatueringar och jag fråga om gammel farmor fick en. Nää....sa han och vände på klacken. De vet vad de vill de små juvelerna. Hihi.

Nu lite soff slapp och pizza innan gubben ska ut och jobba natt. Provade dotra guldiga pilot bågar idag.....satan vad jag gillade dem. Skit snygga ju!

I morgon förmiddag fnular jag på en promenad om vädret tillåter....lite soool och nyp i kinderna skulle inte vara helt fel.

Bilden på tårtan nedan visar hur det kan se ut när tårtan/cheesecaken slitit sig från tårtfatet och hamnat på golvet. Shit happens!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards