Alla inlägg den 14 mars 2015

Av Åsa - 14 mars 2015 22:37

....Här ligger man och knäpper med tårna och lyssnar på gafflande hundar utanför jobbet. Hoppas på att John Blund kommer på besök snart. Är trött efter dagens begivenheter. Vill å önskar att solen är med oss under morgondagen så jag kan gå en promenad. Får se om jag får sällskap eller får gå själv. Det visar sig. Är ju underbart att bara få komma ur. Mår så mycket bättre av det även om jag får ont. Stärker lixom själen om inte annat. Älskar ju att få vistas ute i vårt underbara land.

Melodifestivalen fick man ju glo på......har inte följt alla urgallringar. Fast vissa låtar har ju satt sig i huvudet i alla fall. Är ingen mello slav....var mer intresserad av det förr. Nu är det föööööör många omgångar innan man kommer till skott om ni fattar. Många var ju i alla fall lyssnar vänlig. Gillade även jojk pojken....Ähhhh. ...i morgon är en annan dag. Natti!!!

Av Åsa - 14 mars 2015 15:39

....jag av solen. Vände på mig och sov en stund till. Lite kaffe och sen full fart. Ner till Eva en sväng sedan upp och handla lite till maten. Hem å ut i solen med en kopp kaffe. Jan kom på cykeln och fick kaffe han oxå. Hund, ungar och jag och gubben njöt i solen. Vovven lekte för fullt i snön. Malin, Martin och lillprinsen kom på cykel. Bus och lek innan vi drog igång grillen. Nu har vi alla käkat och snart ska jag ta mig en kopp kaffe. Mys pys att rå om alla.

Grabben fick vara bakfylla chaffis till bolaget åt en av våra kompisar. Lite dragen...hur orkar man med det. Sitter nu och tittar på fåret Shaun med lillen. Så gött att bara vara en stund. Stor familj med mycket skratt och kärlek. Underbart!!

Bild på mat och nya stolen nedan.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards