Alla inlägg den 25 mars 2015

Av Åsa - 25 mars 2015 20:31

....tjafs. Hatar när man ska stå i centrum och inte se sina egna brister. Å med det menar jag inte att jag är ofelbar men jag gillar inte se andra fara illa. Nog om det!!

Ska snart öppna porten åt Sara som ska jobba natt i natt. Tjihoooo! !

Ledig i morgon och försöka få upp persiennen i sovrummet och lura gubben till att borra hål till knopparna på byrån så jag får färdigställa den. Städa lite blir det nog oxå. Först lite mys pys på förmiddagen.

Av Åsa - 25 mars 2015 08:40

...får jag lite mani på saker och ting. Det kan vara prexis vad som helst. Ett par byxor, en mobil, nån prydnad....you namn it. Suck!!! Det är inte lätt att vara jag alla gånger. Inte blir det lättare när det är mycket omkring en. Känns som om jag behöver lite peace in my mind! !! Förmodligen blir det bättre när man landat i allt kring jobb förändringar med mera. Gaaaah! !

Kärlek fick jag när jag kom hem från jobbet. Vovven mötte mig med en raggsocka i munnen. Glatt viftande på svansen för att stolt visa upp sitt fynd. Härliga byracka. Hann naturligtvis inte fota pälsamöban in action. Synd, för han ser för rolig ut när han gör sånt tok.

Nu ska jag slappa en stund. Skiter i kaffet för det hinns med senare.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards