Alla inlägg den 6 april 2015

Av Åsa - 6 april 2015 22:41

....till sjuklingen en vända på dagen. Han somnade i "NONOS" knä. Lill grodan min!!Var förbi i Standarn på kaffe å sen for vi över skogen....satan i gatan vad vägarna är dåliga nu. Rena rama ler vällingen.

Fick en idé om att göra paj till kvällsmat å så blev det. En stoooor tacopaj med grönsallad och taco chips till. Mums!! Efter det blev jag inspirerad av dotra som bakat kola kakor, blev ju sugen jag oxå. Bakade dubbel sats och frös in. Kan va gott att ha till kaffet i vårsolen nån dag.

I morgon far jag och gubben i väg en sväng. Kanske jag kan lura honom till en lunch ute eller en go fika nånstans. Förhoppningsvis så kommer mina glasögon i veckan. Ska bli så skönt om de funkar för mina ögon. Dyrt men välbehövligt.

Av Åsa - 6 april 2015 08:39

...på morgonkvisten. Åker från jobbet kommer hem och tar ut vovven. Inser att mobilen är borta. Drar ut i bilen och kollar.....Nope! Känner igenom kläderna och tömmer väskan.....näää! Hoppar in i bilen å åker ner till jobbet igen....nähä ingen mobil. Åker hem och av nån anledning sneglar jag snett bakåt i bilen å vad fan ligger där....jo mobilen. Suck! Å hur den har hamnat i baksätet är för mig en gåta....var inte i där överhuvudtaget på morgonen. Skulle mobilen ha ramlat ur jackan som jag hade på mig och UPP på sätet...hm mm. Slutar aldrig att förundras.

Nu har jag gjort kaffe och ska ta det lilla lugna. Övriga huset sover så då vill jag inte dra igång med nå störande projekt. Lägger mig på gästsängen med fönstret på glänt och lyssnar på fåglarnas kvitter.

Bild på att solen börja vakna från balkongen på jobbet. Tidigt i morse. Å en bild på min alldeles egna fotvärmare.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards