Alla inlägg den 21 april 2015

Av Åsa - 21 april 2015 17:46

...timmar i solen vid sjön känner jag mig rätt mör. Gubben står för matlagningen i kväll. Tack för det älskling. Jag blev naturligtvis utan fisk. Fast vad gör det när man fått så mycket batteri laddning i härligt solsken. Bästa Eva var med hon oxå. Vi var i stort behov av att få bara njuta. Hon är som mig att hon blir lite ur gängorna mellan varven. Skönt med en människa som förstår mig då vi typ sitter i samma båt. Gubben och Eva fick en varsin regnbåge. Dubbelhugg blev det. Blev fart på oss då...fick lov att fixa fram håv och bistå med min proffsiga hjälp ..Hrmpf!!

När vi kom hem så klev jag rakt in i duschen. Himmelskt skönt! Nu lurvar jag runt i en gammal meandi klänning och morgonrock. Behå lös....påsarna hänger å slänger... men va fan gör det när man bara är hemma. Känns I ansiktet att man suttit ute hela dagen. Har smort in mig rejält. Det viktigaste med solbränna är ju att hålla huden mjuk å smidig med återfuktande preparat.

Tipsade jobbar kompisen här om dagen om att man kan tvätta och tumla filtar, kläder med mera med skumgummi tvättlappar. De drar åt sig djurhår från typ hund, häst och katt så man blir av med det mesta ur det man vill få rent. Hon hade nu testat och det fick betyg Väl godkänt. Kul att jag kom ihåg att berätta det för henne.

Nu väntar jag på maten. Köpe pizza....inte varje dag man mumsar sånt. Ska bli så gott.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards