Alla inlägg den 5 februari 2016

Av Åsa - 5 februari 2016 23:11

...morgonen med Mattias,Sara och gubben. Mattias var i skolan och vi andra var på Ica Maxi och lysande till det med frukost på Marangoni. Mys pys! Matte var in på Willys en sväng sedan for vi hemåt. En tant efter vägen hittade tydligen en växel som hon inte hittat förut. Bilen hennes liksom studsade fram. Väl hemma blev det kaffe och boxer fix. Bye bye Canal Digital.

Kerstin min vän, stackarn hade ont i en tand så jag, dr Dängrot, fick k rycka ut med lite starkare tabletter. Hoppas de hjälpte åtminstone lite. Efter det blev jag till att följa med dotra och hämta lillen på dagis. Specsavers var målet. Malin skulle kolla lite inför linser. Jag och Léon läste Bamse och kollade på folk under tiden. Léon provade glasögon och charmade alla i butiken. Han var med optikern och fotade mamma Malins ögonbottnar och var som en liten professor. Vad månde detta bliva när han blir stor?? Snart tre år och en riktig goding. Kollade in sig själv i spegeln med glasögon på och sa: vilken snygg kille, ohlala!!! Hihi, då smälte mormor direkt.

Hemkommen och tänkte dra igång matlagningen så säger älsklingen att vi skulle göra nåt enkelt och spara skinkschnitsel grytan till i morgon. Vi kokade helt sonika korv med bröd. Det är mat det också. Blev en vända ner till Standarn på kaffe. Kul att få träffa, Johansson x 2 (Peter å Leif). De hade skruvat på Evas Atos som inte ville gå må mer. Suck för gamla bilar.

Nu ska jag krypa till sängs och njuta av tanken att inte behöva ställa klockan till i morgon. Natti på er!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards