Alla inlägg den 11 februari 2016

Av Åsa - 11 februari 2016 22:34

...nu ger jag upp. Huvudet värker också på kärringen, troligen på grund av fuktigheten ute. Ja, ni vet väl att träet sväller då.

Imorgon direkt efter jobbet ska jag hämta Sara, sedan Mattias och gubben. Sandviken med grabben och in med mig på röntgen. Lika bra att få det gjort. Min läkare jobbar inte så ofta och det kan ju vara bra om han får bilderna till han jobbar nästa gång. Blir till att häcka på Drop in röntgen bland benbrott och andra frakturer på förmiddagen då. Gäller till att ha tålamod då.

En dansk bonde grötar på om odling och bakterier på tvn. Tror det är bäst att natta sig nu. Tjingeling på er gott folk.

Av Åsa - 11 februari 2016 14:20

...en promenad med Sara och Rambo ner till Time en vända. Tog oss en kopp kaffe där och vovven fick sin kalla korv. Två stycken blev det åt honom idag. Höften gör sig påmind, men jag lever ju. Det är så man får tänka annars skulle varje dag vara grå och åt helvete.

Råkade visst skriva en insändare i Arbetarbladet idag. Får se om den kommer med. Var ett tag sen jag skrev i tidningen nu. Alltid kul med lite sånt tycker jag.

Nu lite slapp innan det blir jobb till kvällen.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards