Direktlänk till inlägg 3 oktober 2009

God morgon....

Av Åsa - 3 oktober 2009 08:11

...alla goa och glada....brrr vad det var kyligt nu på morgonen när jag skulle till jobbet....Rynkar på näsan och vilken jävla dimma det var upp mot Fjällberget....Förvånad Behövde inte använda mössa idag...håret blev godkänt av familjen så jag vågade mig till att vara utan mössa....Obestämd Det är väl kanske inte att lita på,  när det fyra "karlar" som gjort den bedömningen...Tungan ute Vet en gång när gubben kom hem från jobbet och jag var ny frissad, färgad, slingad och fiiiin (enligt mig själv), och han ser inte det...så jag sa, ser du inte vad jag har gjort, vart inte fiiintSkrattande, ville ju få höra vilken puma jag var....Flört, men vad kläcker han ur sig då..... jo, har du bytt gardiner....gaaaahSkrikandes vad jag blev sur och kinkig då.....Rynkar på näsan Men det gick fort över...tur det att man inte är långsint, och jag kan lova er att det misstaget gör inte gubben om igen.....Flört Ha en bra och skön dag, verkar nu som om det blir lite myspys väder idag för solen lyser med sin frånvaro, men den kan ju ha lust att kika fram på eftermiddagen, vilket skulle passa mig ypperligt......Tungan ute

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards