Direktlänk till inlägg 6 oktober 2009

Ny fikad....

Av Åsa - 6 oktober 2009 21:52

....och nöjd, sitter jag vid datorn och tvn...ska strax gå och natta mig. Har inte gjort så särskilt mycket idag, mer än att tvätta lite innan jobbet, sen blev det lite tv titta med gubben innan han drog ut på sista nattskiftet...Ska ta och kolla av vad det är för grejor vi ska inhandla på bland annat Ikea,vi har ju lite som ska göras....Flört Tänker ta en koll på lite andra ställen oxå.....finns ju fler alternativ att shoppa grejor på....vilket fall som helst så blir det nog braaaa vilket som.....Glad ska ta och fixa lite här nu, innan jag kastar mig handlöst i bingen för att avnjuta min skönhetssömn....den är verkligen efterlängtad och välbehövd....Tungan ute Ska bli te skönt att lägga sig och lyssna på regnet, jag tycker det är såååå skönt att somna till smattret....Glad Ni får invänta John blund och krypa till kojs ni oxå....hit har han varit för länge sen...gäääääsp!!! Så, mr Sandman bring me yours dreams....tralalalalaaa lalaaalalaaa Sov gott!!

 

 

  



                                                     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards