Direktlänk till inlägg 10 oktober 2009

God morgon.....

Av Åsa - 10 oktober 2009 09:24

....alla glada!!! Ni andra oxå för den delen....Tungan ute Sovit som en stock, efter att ha agerat taxi åt "greven" igår och myzzzt med familjen i tvsoffan. Fick ju se vissa i långkalsonger på första anhalten av taxi färden, inte för att det var direkt upphetsande att se en, vad ska vi kalla honom ,"trädgårdsmästare" i långkalsonger......Tungan ute På dagens schema står det väldigt mycket om man har lust, men jag tror att det blir åt det andra hållet.....Glad Får se vad vi hittar på. Här i nedre Roberstholm ska det i dag vara start och mål för nån triatlon tävling....de springer , cyklar och paddlar....lite för kallt för att simma tror jag....Skrattande Blir väl en jävla trafik i området då......Obestämd Får hålla mig på min gård så jag inte är i vägen.....Glad Fy sjuttsingen vad fiiint det var nu på morgonen med frosten som bitit sig fast på löv och gräs....lite bitande kyla i kinderna, då känner man att man lever.......Skrattande Kör med nässpray idag å, så man kan andas som folk....Glad Tror att jag ska ta gubben med mig på lite buuuus........får se om han hänger på min ide!!!! Ska nog göra något smarrigt till kvällsmat, lite sugen på en tacopaj, hmmm, men det vill väl inte de andra ha.....nja, jag får ta  och göra ett ryck nu, så det blir nååååt gjort överhuvudtaget....Tungan ute Kan man inte öppna upp överallt och låta en storm dra förbi så det blir dammat och städat på en gång, det är lixom inte vad jag vill göra idag, men det behövs....gaaaaaah!!! Jag har nåt mera trevligt i min agenda....hoppas på att det blir sååååå.....Skrattande

 
 
F

F

10 oktober 2009 09:57

kul med bus!

http://dagligdags.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards