Direktlänk till inlägg 10 december 2009

Nu jävlar....

Av Åsa - 10 december 2009 11:54

....har man varit på City Gross utanför Falun och handlat diverse läckerheter till grabbens smörgåstårta.....yummie!!! Ska väl tala om att jag är ju lite fesen på att köra inne i centrum i Falun så jag åker runt....men hör och häpna på hemväg så säger Malin, Mamma ska DU verkligen åka genom centrum.....Opps!!! sa jag nu är det försent.....och det gick ju hur bra som helst.....vilken lycka, jihoooo....Sitter lixom lite kvar i mig att jag inte tycker om rondeller och just de i Falun, för jag övningskörde genom där när jag tog körkort, efter att ha sladdat på halkbanan en hel dag....var väl totalt slut just då och upplevde det jättejobboigt...kan oxå tala om att vid det tillfället var det rusningstrafik.....gaaaah!! Nu efter så där en tjugo år så gick det ju bra, så det är bara att tackla sina rädslor och övervinna dem.......Kanske det gick bra för att jag hade köpt en JUL-cd med lite blandad skön musik som vi poppa på och sjöng till för högan hals jag och dotra, då hann jag inte tänka på nåt annat än att sjunga och köra........Nu ska jag ta en sväng på spikmattan och äta lite lunch innan jag ska på möte och jobba......  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards