Alla inlägg den 23 april 2010

Av Åsa - 23 april 2010 20:38

...kopp kaffe hos Persson, satan va fin lägenheten var...kul!!! Gubben och jag var till Falun och handlade lite på ICA, blev lite god mat nu till kvällen.....Grillade kycklingspett med rotska och potatisgratäng...mumma!!

 


Av Åsa - 23 april 2010 15:17

...Köpmans balkong över en kopp kaffe. Det var trevligt, både Martin, Micke och Blixten kom också. Vi var som ugglan Helge i från A till Ö, ho ho hooooo.....det kanske var jag som var Hedvig.....kom å skriv mig det på näsan om du vååååågar....

 

Har hittat en liten bänk som jag skulle vilja ha i hallen om jag inte får tag på en gammal stol eller två....tror att den här skulle kunna bli fin.....

 

 

  

 

 

 

Av Åsa - 23 april 2010 12:31

...huvudet har jag nog tagit mig nu....fy faaan vad jag kommer att få måla panelen...minst tre gånger och eventuellt en fjärde också för att få det som jag vill...men det blir nog bra i slutändan!!! Får ta en bit i taget.

 

Min goa pappa var hit en sväng på motorcykeln..han är nöjd nu när det är torra vägar....Han skulle åka en sväng via Torsåker på väg hem till Storvik.

 

Ska nog ta och leka uggla en sväng med Köpman och gubben på Köpmans balkong, njuta av soooolen. Ha det bäst alla goa och glada.......

Av Åsa - 23 april 2010 08:00

...gubben kom hem från jobbet i morse.....06.00, passade på att uppsöka toa en sväng, sen gick jag och lade mig igen. det var så skönt att få somna om tills klockan ringde.

 

När jag väl klivit upp och fått på mig kläderna, så kände jag att jag måste släppa på trycket lite grann vilket jag inte skulle ha gjort....drog av en fjärt och funderade påom jag hade en häst i närheten...det lät nämligen som en frustande häst när jag fjärta....man nästan väntade på ett glatt gnägg också...Kom på att antingen måste man vara slapp i fisringen eller så måste det vara "hänget" på skinkorna som spelade mig ett spratt...Vilket SKIT snack...Mitt i allt stod jag där och skrattade högt för mig själv...vilket var en skön känsla att ha med sig in i denna dag....

 

Har hunnit varit upp på skogen en sväng, lyssnat på fåglarna och njutit av solen...nu är frågan vad jag ska göra härnäst,  en skön promenad i solen, eller börja måla...skulle faktiskt behöva rasta snabeldraken och städa av inför helgen men jag vet inte vad jag ska ta mig för....Det visar sig vaddet blir.....

 

Till er som ska gå på kommunfesten på Folkan i kväll och svinga era lurviga till Black Jack och mumsa god mat vill jag bara säga...Ha en riktigt trevlig kväll.....

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards