Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Åsa - 8 juni 2010 22:40

...Valbo med dotra och hennes Martin, gubben var oxå med.....Fick tag i lite nya behåar och trosor...faaaan, jag fick lov att köpa cupa B på den typen av behå jag använder....fattar inte vad som händer. Har gått i Valbo utan att få panikångest och inte en enda svettning....det har inte hänt på flera år det kan jag lova.......Käkade lite när vi var därinne oxå.

 

Under dagen har det varit full huggning på kaffe främmande, det har sprungit folk här i parti och minut...kul har det varit i alla fall. Bland annat var det en liten tjej här och studsade på studsmattan och lekte länge och väl med Rambo...kul!!!

 

Varit och slängt käft med lite folk vid Lissjön och en ankmatning har oxå hunnits med, de är så roliga ankorna när de står ända upp på fötterna åt en och försöker plocka brödet ur händerna.....riktigt söta faktiskt.

 

Jag och lillen har varit på kvällsprommis och tränat lite i samma veva, det är ju så att man behöver lite rutin på att gå fint i kopplet, så det har vi nästan på pränt nu...så duktig är han, men ibland tar nyfikenheten över och han vill nosa och skutta i diket...han måste ju få göra det oxå......

 

Nej, nu ska jag gå och dra nåt gammalt över mig, det måste bli täcket för gubben jobbar natt....hahaha. Nattelinatt och kramelikram!!!!

Av Åsa - 8 juni 2010 09:00

....det blåser. Riktigt kalla vindar är det, men soooolen är med oss i alla fall. Sitter på altan och tittar på Rambo som precis stulit min vattenkanna, tjohej vad roligt det är att ta nåt man inte får ha...hihihihi

 

Ska ta det lilla lugna nu på förmiddagen, sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Gubben har ju gjort natt så han sover, två av juvelerna är i skolan och den tredje är ledig idag efter Stockholms trippen igår. Kanske jag och gubben kan hitta på något senare.

 

Tycker att ni ska ha en riktigt fiiiin tisdag och var räddom er.....Kraaaaaaaaaaaam

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards