Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Åsa - 25 juni 2010 22:14

...stressade omkring som skållade troll för att fira midsommar så passade jag på att mysa mig på altan en stund innan jag och Martin for och gjorde lite nytta som sedan avslutades med en glass vid Time. Senare under dagen drog jag på mig hörlurarna och gick en rask promenad ner och mötte go gubben vid jobbet. Passade på att handla lite på hemvägen. Väl hemma tog jag en lång skön dusch och hade lite minispa för mig själv...förberedde kvällsmaten som gubben beställt, matjesill,färsk potatis m. gräddfil/gräslök, garderade mig med korvslantar oxå..jag äter ju inte nå sill överhuvudtaget..eller snarare åt. Smakade och tyckte det var skitsmarrigt...gubben blev ju nöjd för nu vet han att det kommer att serveras oftare.. Köpman var här och åt med oss, blev nån starköl för gubbarna och jag + köpis läppjade på lite vin...Vi har haft en redigt mysig kväll som avslutades tidigt för gubben har förmiddagshelg...Nu ska jag natta mig,försöka, för grabbarna kollar på tvn o utanför drar glada människor förbi på cykel i parti o minut. Ni får ha en fin midsommar afton och hoppas ni är pigga i morgon.. Natti o kramiz

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards