Alla inlägg den 19 december 2012

Av Åsa - 19 december 2012 16:50

.... myyyyys med familjen!!! Vi snorar å snörvlar hela bunten. Fast vi tar lite helg mys så här mitt i veckan när vi är lediga tillsammans. Lite kvalitets tid ihop.

Fick ju mysa med dotra på förmiddagen vid å efter frissan. Gubben fick en ny fru......mörk å mystisk!!! Hihi... Skönt att bli lite bortskämd. Ska ta och boka lite nagel fix hos Gittan oxå tror jag. Bara lite längre å nå fräscht. Mina egna är ju så sköra å delar sig bara.

Tar å klipper till gubben i kväll, ja inte på käften utan HÅRET!!! Ska nog ta och bädda rent i sängen å skämma bort mig med en helkropps smörj å fotvård efter duschen sen. Krypa ner i pyjamasen och mysa med gubben i soffan. Låter som en bra deal tycker jag när alla andra stressar runt inför julen.

Jag tar det lite easy, maten gör jag på söndag..... Va fan det är ju inte så märkvärdigt med lite jul. Ha det bäst i allt shoppande å stökande. Säger bara det att jag är skiiiiiit glad att jag inte behöver ut å typ storshoppa i helgen då alla får lön.

Av Åsa - 19 december 2012 16:50

.... myyyyys med familjen!!! Vi snorar å snörvlar hela bunten. Fast vi tar lite helg mys så här mitt i veckan när vi är lediga tillsammans. Lite kvalitets tid ihop.

Fick ju mysa med dotra på förmiddagen vid å efter frissan. Gubben fick en ny fru......mörk å mystisk!!! Hihi... Skönt att bli lite bortskämd. Ska ta och boka lite nagel fix hos Gittan oxå tror jag. Bara lite längre å nå fräscht. Mina egna är ju så sköra å delar sig bara.

Tar å klipper till gubben i kväll, ja inte på käften utan HÅRET!!! Ska nog ta och bädda rent i sängen å skämma bort mig med en helkropps smörj å fotvård efter duschen sen. Krypa ner i pyjamasen och mysa med gubben i soffan. Låter som en bra deal tycker jag när alla andra stressar runt inför julen.

Jag tar det lite easy, maten gör jag på söndag..... Va fan det är ju inte så märkvärdigt med lite jul. Ha det bäst i allt shoppande å stökande. Säger bara det att jag är skiiiiiit glad att jag inte behöver ut å typ storshoppa i helgen då alla får lön.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards