Alla inlägg den 25 december 2012

Av Åsa - 25 december 2012 18:09

.... mig in i duschen å tog mig sedan en tur till Sandviken för lite inhandling av diverse grejer. På hemvägen tog jag en kaffepaus hos goa syster med familj i Storvik . De fick en påse med blandad hemkokt julkonfekt. Det uppskattades. Kul!!! Passade även på att gosa med Korven, Knackwurst å Tiger, Åatriks godingar katter såna där nästan nakna saker som ser ut som gremlins.....fula kanske ni tycker, men ack så charmiga. Doggen tyckte att jag luktade xtra gott när jag kom hem. Han dammsög mig med nosen. Hihi....

Gårdagen ( inatt) såg vi på en film, Kvarteret skatan, snacka om att den avspeglade många personligheter i min omgivning.....så himla klockren!!! Länge sen jag skrattat så gott åt en film.

Nu har jag prexis landat i soffan med en kopp kaffe, en vän som bor i området kom på en kopp. Trevligt med lite sällskap!!!!

Kollar runt på lite nya möbler.....skulle vilja ha lite nytt.... Blir lite längre fram, ska fixa klart uppe först. Fast ibland önskar man att man var gjord av pengar.....bara ibland!!!

Av Åsa - 25 december 2012 10:52

....står i ugnen å puttrar, själv tassar jag runt i pyjamas å funderar på vad dagen har att ge. Vill det sig riktigt illa ( hihi ) så blir kärringen kvar i den stassen hela dagen. Gubben ska iväg å jobba eftermiddag igen men före det ska vi äta lite gröt å en skinkmacka.

Ska väl ta å göra en rundsmörjning av min otroligt vinter slitna kropp. Det är ingen höjdare å vara eksemare när det är vinter å kallt. Lite mer smörja då. Fast hä kunde ju varit värre, inget å hänga läpp för.

Får som sagt vara se vad dagen har att ge.... Skulle gärna göra nåt oxå, men ändå inte... Vilket jäkla dilemma!!

God fortsättning på er alla!!!!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards