Direktlänk till inlägg 10 mars 2013

Matkoma i .....

Av Åsa - 10 mars 2013 17:20

.....soffan efter att ha käkat tortellinigratäng med köttfärs, lök, vitlök å hela champinjoner, toppad med mozzarella. Phu, så mätt jag blev.

Har haft kaffe främmande på förmiddagen. Efter det drog jag å doggen på promenix i soooolen. Gubben mötte upp oss med bilen så vi fick lift hem. Sedan bar det av till Ikea, köpte lite ditt å datt. Bland annat nya fräscha orkidéer till hallen. Tog en vända ut på Owes oxå, där blev det en canvas "korg" till mina garner å en traktor till Lill prinsen med blink å ljud. Klart grabben ska ha en traktor sa stolta morfar, kan tillägga att lillen är tre veckor gammal. For genom Sandviken på hemvägen in på Coop, jysk å klädjätten. Blev lite kläder åt vårt lilla goa barnbarn.... Hihi.

Fick kaffe av kära Söstra Lena med familj å sen bar det av till Malin, Martin å Lill killen för avlämning av diverse presenter. Aztra ( deras hund) blev såååå tokig i traktorn så hon till o med petade igång blink å ljud/ljus med nosen fler gånger när den låg i förpackningen. Himla charmig är den vovven.

Väl hemma slängde vi ihop käket å har prexis landat med matkoma i soffan.

Ska kolla runt efter nå färg, lack med färg eller liknande så jag kan slipa köksbordet å behandla bordskavaljer som är sliten. Hittar jag nåt som faller i smaken så får det duga ett tag till. Wish me luck!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards