Alla inlägg den 18 april 2013

Av Åsa - 18 april 2013 18:46

...av med att måla tak idag. Kom ju underfund med att under den gamla spännpappen som var spräckt fanns det ett toppenfint trätak!! Blir till att rensa det på pappnubb där skarvarna varit och sen måla det å det gör inget om det ser lite shabby chict ut när det är klart. Passar bara bättre till min inredning då.

Har virkat klart ena mattan och den andra kan jag inte göra förrän jag fått hem garnet. Så jag tror jag ska ta och virka ett pallöverdrag till en pall med klädd sits. Röd sits å svart fot är det nu. Blir en " mössa" ( pallen är rund ) i svart vit å gråa skalor med band att dra åt under sitsen sen. Får leta fram lite garn ikväll.

Ska på info i morgon på jobbet, sen jobba lördag och måndag dygn. Sen bär det av norrut för mig, Dotra och lilleman ett par dagar. Ska bli så skönt!!!

Säng Mattan till sovrummet som jag virkat!! Inte riktigt nöjd men den får duga....

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards