Alla inlägg den 19 april 2013

Av Åsa - 19 april 2013 20:03

...morgonkvisten å sedan en tur på skogen med gubben. Lite inspektion av sjöarna å isläget. Sedan blev det promenad med Aztra, Malin och lille Leon på Bruket. Lite kaffe å en macka hos Malin innan vi drog till Torsåker på ljusparty.... Oj, oj, oj, säger jag bara vad mycket godoftande ljus det var.
Värdinnan Rosie bjöd på gofika, bland annat en citron kladdkaka som var himmelskt god!!! Måste prova göra den så småningom.

Har en nacke som inte vill vara med mig och övriga kroppen idag, axlarna likaså. Blev till att motvilligt peta i mig värkpillren, de äter jag inte nå gärna fast jag borde. Lite lindrigare med smärtan nu.

Ser fram emot nästa vecka då jag och Dotra och lillen ska på roadtripp till min kära mor å far. Ska bli så gött å få komma dit ett par dagar. Passar nog på att ra en sväng till Birsta på hemvägen tror jag. Lite shopping har ju ingen dött av. I morgon jobbar jag, var en av tjejerna som ville vara ledig så jag bytte med henne. Man måste vara flexibel och ställa upp för varandra ju!!!!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards