Alla inlägg den 10 november 2014

Av Åsa - 10 november 2014 23:37

...i Bispgården är de inte klok på en fläck. Fick ju till pappas surfplatta...han sa själv när vi tala om vad problemet var att det är inte lätt när man är och trycket på i fel hål......öhhhhh. Fniss!!! Fick höra att en dam som är 86 minsann har surfplatta å att man måste ju hänga med i utvecklingen. Sa till pappa (72 år) att nästa gång du inte får igång plattan så kan du ju fråga Astrid (86 år) om hjälp.

Har lagt ut en krok om ett gammel dags tungt täcke. Får se om jag får napp.

Go natt!!!

Av Åsa - 10 november 2014 20:18

...bilkörning i regn och dimma. Det gick ju det oxå. Stannade efter vägen och köpte kaffe och en macka på en statoil mack. Det satt fiiiiint med lite kaffe. Nästa stopp blev efter vi farit över indalsälven. Pinknödig de luxe.....kaffet ville ut. Där tog dotra över ratten då jag fick sitta bredvid. Skönt!!!

Väl uppe hos mor och far fick vi lite käk. Ur modern (morsan) hade gjort en god korv gryta. Mumsigt värre.

Vi passar på att handarbeta en stund vid tvn. Mamsen stickar, Malin och jag virkar. Pappsen for å spela lite dragspel.

Fick lov att fixa i sim kortet åt mor å far i deras surfplatta som de köpt. Fick inte plats i plattan. Inga som helst problem för mig om man stoppar sim kortet på rätt plats. Det ska ju inte sitta där SD kortet (minnes kortet) ska sitta. Haha vi fick lite kul å nu funkar det. De hade ju till och med beställt ett nytt sim kort som de väntar på posten. Behövs ju inte nu...

Av Åsa - 10 november 2014 12:43

.....för den här gången. Tämligen blåst i huvudet. Hoppas jag inte klev nån på tårna. Inte min mening i alla fall. Nu har jag precis kommit hem från jobbet å på vägen passade jag på att tanka och köpa spolarvätska. Det sket sig med bilt biltvätten....är ju så skitit efter vägarna så det kändes inte som nån idé att göra det.

Sitter och laddar upp inför bilåka på eftermiddagen. Ska ju ut på tur.

Hinner träffa älsklingen en snabbis innan jag far. Skönt att få en kram eller två.

Nu ska jag nog vila ögonlocken en stund....känns lite välbehövligt.

Kram på er å var rädd om varandra!!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards