Alla inlägg den 15 november 2014

Av Åsa - 15 november 2014 21:01

...hockey med gubben vid tvn innan jobbet. Sovit som en stock i natt igen. Vaknade först en vända vid 6 i morse när gubben kom från jobbet. Somnade vi 00.30 kvällen före. Andra gången jag vaknade idag var när äldsta grabben kom ner och tassade runt i köket. Klockan var då strax efter 10.00 Fatta vad jag har sovit gott. Måste beror på det tunga täcket som ger mig trygghet i min ångest. Att nå så enkelt kan göra så mycket nytta.

På förmiddagen fick vi främmande av grannen Köpman som kom på kaffe och Marianne kaka. Trevligt!

På jobbet blev det lite Kväll fika och mys på 6:an. Typ matsal/kafé för brukarna. Så mycket bättre och mys pys. Blev bara jag och min brukare kvar där men vi hade det trevligt ändå.

Nu längtar jag till att få fixa i köket inför advent och jul. Tycker det är så mysigt. Vill hest göra det nuuuuuu, men då går väl grannarna i taket. Vill njuta av stakar (hihi)och pynt ett tag innan jul för efter jul åker det ner fort som bara attan ska ni veta.

Snart blir det sängen och jag ska nog virka en sväng.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards